- En vecka sedan det var Skåne!

Oj va tiden går fort asså :O Nu är der redan en vecka sedan jag var nere i underbara Skåne med Ida och päronen :P

Det var en jätterolig och framförallt mysig resa! Tiden gick as fort där nere, Vi kom ner på Torsdagen som bestod mest av bilåkande och en tacotallrik på en restaurang i Lund.

Fredagen bjöd på en tripp till Danmarks huvudstad Köpenhamn. Där gick jag och Ida gick runt och tittade i affärer. Vi blev lite smått chockade över de höga prislapparna, Nej inte var det billigt inte :/ men det kostar ju inte att titta så atte det var ju lugnt. ^^
Efter det åkte vi efter den Danska kusten upp till helsingör där vi tog båten tillbaka till Sverige. Vi kollade även en sväng på Turning Torso i Malmö :P

På Lördagen gick vi runt inne i Lunds centrum och små shoppade lite, det var jätte mysigt och vädret var perfekt! Jätte varmt var det och en STOR Sol hade vi! :D Sen road trippade vi runt nere i Skåne och kollade på landsbygden mm. Vi åkte även förbi "Jakriborg" som är en specialbyggd stad mitt ute i ingenstans, den var fin och hade en helt egen stil, så det var verkligen en upplevelse. Vore inte fel att flytta dit ;D
Sen började den långa resan hem mot de värmländska skogarna, det blev väll en 50mil eller nått :O men tiden gick även fort då, så det var inte så farligt.

Men nu kommer Ida här och ska ha tillbaka datorn, så jag får väl flytta på mig ^^
Hej hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback