- GÖTEBORG + NIGHTWISH + INDICA = 30/11-2OO7

Igår spelade Nightwish i Lisebergshallen. Det var värsta draget, man hade inte en lugn stund! Förbandet var inte helt fel de heller, jag hade aldrig hört talas om dom, men de rockade! Indica hette de. De spelade och sjöng på ett litet speciellt sätt, men de var nog det som gjorde dem så bra :D
Innan Nightwish så gick vi runt och kollade på Jul på Liseberg.
En tradition som jag har är att vinna en stjärnvinst när jag är där. Fast igår blev det ändringar. Det blev ingen :( 
Men jag spelade inte för så jätte mycket heller så.
Förra gången jag var där så vann jag två st. Så jag får väl ta en av dem som kompensation för igår. ^^

Bilresan blev 50 mil totalt. Kändes inte som det :S kändes mycket kortare :D

    

Kommentarer
Postat av: Ida

åh, vad jag är avundsjuk :(

2007-12-01 @ 21:57:39
URL: http://iidchen.blogg.se
Postat av: Sara

Hörde att Pierre var där också, var visst en superspelning :)

2007-12-03 @ 18:50:01
URL: http://frugredelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback