- BLOM MÖTER: FREDRIK REINFELDT

image7Vad lustigt det blev igår haha. Jag var ute på stan med Böske, Ajjda och KAMP.  Plötsligt stannar det en stor fet BMW precis framför oss. Vi ser att det är några poliser runt oss + en polisbil men inget man tänkte något extra på. Plötsligt öppnas bildörrarna och Fredrik Reinfeldt kliver ur bilen :O Hur stora är oddsen att statsministern kliver ut framför en? haha. Vi blev helt chockade,  jag försökte ta en kort på honom med mobilen, men ack nej, det hann jag inte :/


Sedan springer Leila och Ida iväg och gapskrattar, men Jag och Kamp stod bara kvar och glodde xD Vi var väl ca 1 - 2 meter ifrån honom. Inte ofta man är så nära en "kändis"


Gårdagens stora händelse =)


Kommentarer
Postat av: Ida :)

haha xD säger bara det HAHA!
Rätt grymt.. även om det finns andra man vill se som är lite *host* grymmare än honom :)
Men eftersom du är pensionär så antar jag att det är okej att ha HONOM som idol! ;)

2007-11-27 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback