- Dagen efter Stockholmoooo!

God Afton på er!

Dagen efter Stockholm har varit en lugn dag tvärtemot vad den var igår.
Kan börja med att jag tyckte resan var skit kul, även fast vandrarhemmet var lite otippat, alltså (inte riktigt som man hade förväntat sig) haha. Men vi hade kul där ändå iaf haha, så det var gött!
Annars så har de två dagarna i huvudstaden varit helt okej, det var jätte kul att göra en liten "klassresa" med SPM3, det är ju trots allt inte så långt kvar till studenten :O Usch va tiden går fort.

Men idag så har jag tagit det lugnt och varit lite halv-trött haha.
Dagen i kortfattat: Sovit, geocachat, fotat, pluggat matte och sen pratat i telefon :D
Det som känns mest ovanligt idag är att jag är hemma på kvällen :O haha, vet inte hur längesedan jag var hemma en lördagkväll. Det var nog i Januari eller nått, ovanligt värre asså! :O ^^

Efter dagens mattepluggande så känns det som att jag fattar någorlunda iaf, det känns inte alls lika svårt som det förra matteprovet vi hade i höstas. Derivata is the shit! haha. Men med lite mer plugg så kommer detta gå vägen! :D

Imorgon blir det matte blandat med religion, annars blir det nog lugnt skulle jag tro.

Men sov gott alla nu och gooooooooooood night!! :D
- - -

    

Kommentarer
Postat av: Lexie

vilken stilren bloggdesign :D

2008-04-13 @ 00:06:10
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: carro

hoppas du haft de kul..
sov gott...

Hade bra..
Kram Carro

2008-04-13 @ 00:09:23
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: böske

jaa vi tar alla tjockisbilder på leila :D xD

2008-04-13 @ 11:23:51
URL: http://leilaboske.blogg.se
Postat av: Ajjda

Seriöst!! Uppdatera för fän!! ;D

2008-04-27 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback