- Dagens transportmedel

Idag har det hänt grejjer sörrni :O Jag har nu skippat bilen till skolan en dag och sedan åkt buss hem. Detta är stort måste jag säga, det var nog banne mig första gången jag åkte buss hem från skolan sen i höstas :O usch usch så miljövänlig jag har varit  ^^ eller inte hahaha. Men nu har jag tagit upp bussåkandet igen, lite väl sent kanske eftersom vi snart tar studenten, men jag får försöka njuta av de sista skoldagarna som är kvar nu genom att åka buss till skolan (ska försöka iaf) haha xD
Och för er som inte tror mig så har jag bildbevis på detta bussåkandet haha :D
- - -
Stadsbuss från skolan, I väntan på länsbussen, Länsbuss mot hemöver.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback