- Branäs

Jaa igår var det Branäs som gällde, vi hade fyllt bilen till max med takbox, bagage och skidåkare. Vi åkte vid halv 8a tiden på morgonen och kom hem runt 8a på kvällen, så det blev en 12 timmars resa med en riktig heldag i backen. Vi hade jätte kul och det var en lyckad roadtrip! Backarna var perfekta, något isiga kanske på en del håll, men det var lugnt, ingen fara för proffs som vi! :D Själv så åkte jag snowboard och det gick förvånandevis bra eftersom det är ju inte precis igår man åkte senast. Jag ramla bara två gånger under hela dagen. Tycker jag är rätt bra gjort! :D

Vilken tur vi hade med vädret :O Igår var det skinande sol och nästan molnfritt. Idag är det mulet och regnar/snöar, så vi valde verkligen rätt dag! :D
Jag bjuder på några bilder från gårdagens Tripp!

    


Kommentarer
Postat av: Ida.

ååh. branäs :') Det blir det nog för mig i helgen (Y)

2008-02-27 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback