- Helg Helg Heeelg!!

Det har varit en toppen helg måste jag säga. I Fredags så hängde jag med Ida, Leila och Johanna till arena där vi sedan mötte upp med Linn, Sara och Pernilla från klassen. Det var en skit kul kväll och vi dansade hela tiden typ. Efter Arena åkte jag med hem till Ida.

Sedan på Lördagen tog vi det lugnt och softa vid Tv och så. Vi gick även en promenad med Bonzo. Sen på kvällningen kollade vi på Melodifestivalen och "Se upp för dårarna".  Det har varit en jätte mysig och trevlig Fredag/Lördag.

Idag så har jag varit ute en sväng med motorcykeln. Det var jätte kul, lite kallt dock, fast iofs så är det ju bara 17 Februari, men vem klagar? haha :D
Ida var och tävlade med havremoppen idag. Hoppas det gick bra för henne! :D

Nu blir det Religion för fulla muggar :/ inte det roligaste kanske, men det måste ju göras :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ajjda

Vem är klar med religion då?? Va, va?? ;D haha

2008-02-17 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback