- Tvspels Torsdag

Idag var det tv-spel som gällde haha. Jag och Rikard satt hemma hos Magnus och spelade på hans xbox. Magnus satt och sluggade istället han.
Rikard hade förövrigt en ENORM tur hela kvällen :O Vi började med att spela Fifa08. Men är det inte typiskt att Rikard gjorde mål precis innan slutsignalen hela tiden xD så jäkla typiskt :/ men förövrigt var det ganska jämt. Men efter många om och men så bytte vi spel till MTX motorrax (Cross spel)

Men varje gång jag ledde så startade Rikard om spelet :O vilken fuskare!! men när jag låg sist då skulle vi inte starta om, nej nej. Då dög det minsann. Inte så konstigt att han vann hela tiden då kanske xD
Fast iofs så är det väll kanske lite dålig stil och klaga på att man bara hade otur hela tiden. Men det finns kanske en rimlig förklaring till varför jag förlorade också ^^
Men hur som helst så hade vi sjukt kul och vi skrattade mest hela tiden ^^


Kommentarer
Postat av: Ajjda

Dålig förlorare kanske??^^ mohaha

2008-02-07 @ 22:56:57
Postat av: En hemlig beundrare

Dålig SPELARE skulle jag mer gissa på (A)

2008-02-08 @ 17:06:36
URL: http://iidchen.blogg.se
Postat av: Alm

Ja de va en satans tur för er att jag hade så mkt att plugga annars hade ni inte haft en chans :D

2008-02-10 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback