- SPEL OCH DOBBEL!

Idag vaknade jag upp till dessa tjatiga momento/jackpot pratarna på tv:n. Jag fattar inte hur de orkar stå där och tjata :S jag vill inte tänka hur mycket de skulle prata om de var fulla en kväll på krogen hahaha xD Vilken mardröm!
Men iallafall, Jag provade lyckan och ringde in (även fast det är omöjligt att komma fram) men tro det eller ej så fick jag faktist knappa in mitt telefon nummer :O inte dåligt, inte dåligt ^^ Men istället för att ringa upp mig så ringde de upp någon tant från Arvika :/ 
Men men, nu till det roliga. Kontrollfrågan var:
- I vilken sydsvensk storstad ligger Turning Torso?
....
...
..
.
Tanten från Arvika funderade och funderade. Tillslut säger hon efter ca: 30 sekunders betänketid. Är det PARIS?
hahahaha xD Sen NÄR blev Paris en sydSVENSK storstad? Hon kanske vet något som ingen annan vet :D Vem vet? :O Sen avbröt de tävlingen, var de knäckta eller vad hände i kontrollrummet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback