- Studenten och balen 2008

Shit va tiden gick fort :O Student och bal dagen gick alldeles för fort :/ jag tror knappt att det är sant och vad som hände, jag tror nog att det kommer ta ett tag innan jag gjort det och vant mig vid vuxen livet.
Nu är skolan över och jakten på jobb har startat! Idag var jag och Ida till arbetsförmedlingen och skrev in oss. Vi fick sitta vid en dator och knappa in en massa olika uppgifter, te.x vad man vill jobba med mm. Men sedan när jag gick fram till hon i kundmottagningen så tog hon bort allt jag fyllt i och sa att jag fick göra om det, eftersom man tydligen måste vara PROFFS på alla de sakerna man fyllt i. Jag fyllde i de saker som jag kan bra (enligt mig) med det räckte tydligen inte. Men hur många är PROFFS på massa olika saker när man precis gått ur gymnasiet? hmm, svår fråga måste jag säga :O

Men hur som helst så är vi  med i systemet nu och framöver så är det några inbokade möten med handledaren som återstår. Vi har även funderat en sväng om man ska stanna kvar i Karlstad eller ska man ska jobba som många andra gör i vårt grannland Norge? tjaa, det är kanske värt att fundera över, men hur som helst så kommer det nog ta ett tag innan det blir något utav det :)

Några bilder från studenten och balen 2008 =)
- - -
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback