- Ny blogg idé

Jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera min blogg, så nu har jag kommit på en lysande idé. Och det är att jag ska lägga upp minst ett nytt inlägg per dag. Och det ska gå till på det viset att jag lägger upp en bild på något som jag fotat under dagen, så passa er haha xD. Spelar ingen roll vad det är, bara nått + en beskrivning ^^ Eftersom jag har sån idétorka på vad jag ska skriva om så är det kanske inte en så dum idé ändå haha :D får se hur länge det håller i sig :D
- - -
Här är dagens bild(er) och det är när jag stekte i solen och käkade ett äpple haha xD
Enjoy!
   

Kommentarer
Postat av: böske

sjukt orginell idé blom xD haha men det är bra

2008-03-04 @ 18:46:10
URL: http://leilaboske.blogg.se
Postat av: Ida

Du vet att det finns något som heter bilddagbok va??xD

2008-03-04 @ 18:53:54
Postat av: IdaL

Håller med, Jag tror nog att bilddagboken ÄR din grej trots allt! :) Prova det.

2008-03-05 @ 18:41:01
URL: http://iidchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback