- Tiiiiiiiiisdag

Här kommer en liten uppdatering haha, eftersom någon hade påpekat att jag är dålig på det ;) (Nämner inga namn) ^^ hahah.
Idag har det varit en lugn och stilla Tisdag. Vaknade 08.00 PRICK och kunde inte somna om, helt skumt. Men då gick ju inte hela morgonen bort iaf, så det var ju gött :P
Började sedan dagen med en Religions redovisning (kände att jag tillade så mycket i redovisningen) Tror nog ingen fatta vad jag snacka om men haha. Det gick inte så jätte bra kanske ^^ Sen hade vi Samhäll där jag fick ett G på EU-provet. Göttit värre måste jag säga :)
Efter det så hade vi matte, usch va tråkigt det var. allt är ju så svårt :O

Efter skolan så blev det mästerskap i Alfapet igen. Denna gången vann jag STORT med hela 2 poäng :O Sen efter det svängde Magnus förbi i sin Speedywagon!! Då bar det av till stan där han skulle spana in en Saab 900 som han fundera på att köpa. Den såg jättefin ut, så han skulle slå till imorgon :D Gött om han får igång sin igen, så jag kan dra honom med Volvon ^^ hahahaha :D
- - -
Här har vi dagens bilder + En ifrån helgen. Alfapet, En solig Vår/vinter dag :)

    

Kommentarer
Postat av: Ajjda

Mohahahaha xD

2008-03-18 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback