- Torsdag

Jag kan hålla med om att det har varit lite dåligt med uppdateringar på bloggen, även att jag hade min nya blogg idé och allt haha. Fy skäms på mig ^^ men det ska bli bättring :P fast det blir kanske inte varje dag, men fler än gång i veckan iaf xD
Idag är det torsdag och sovmorgon till 12.45, va gött :D fast egentligen så gör man inte så mycket på förmiddagarna ändå. Det enda man gör typ är att sitta och slappa, samt vänta tills att skolan ska börja ^^ haha, men inte idag. Nu ska jag kila ner till garaget och lyfta in sommardäcken till min och mammas bil. Sen blir det däck byte ;D Efter det drar jag in till skolan där det kanske blir Fotning med Ida och Leila =) det ska bli kul! :D
- - -
Här har vi dagens bilder. Jag lade in bilderna från mobilen (ögon bilderna bla) haha. Och sedan några bilder ifrån kameran =)
     

Kommentarer
Postat av: Ajjda

Men som om dom bilderna var från idag lr xD haha

2008-03-13 @ 21:35:24
Postat av: Ajjda

Du är såååå dålig!!!!!!!!!!.....på att uppdatera iaf;D^^

2008-03-17 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback