- Väderskillnad? Från Sol till Snö

Vilka vädersvängningar måste jag säga :O imorse var det jätte fint och soligt ute, och nu snöar det och är kallt :O Är man inte inställd på vår nu? men men, nu kanske vintern kommer som aldrig kom haha ^^ men det är mysigt med snö ;D Idag började dagen med att jag var upp till universitetet och hörde lite info om de olika programmen. Men jag vet inte vad jag vill gå :O om jag nu ska gå nåt det vill säga ^^ men om jag inte väljer någon linje nu så är det aldrig försent att ändra sig så :) Efter universitetet åkte jag ner till skolan med Ida och Leila =) vi skrattade och jobbade med projektarbetet haha, det var kul! :D Annars har dagen varit lugn, Magnus hängde med mig till BRL och fixa de högtalarna som var trasiga. Så nu spelar det bra i bilen :) Efter det så har det varit lugnt, grejjade lite med bilen (som vanligt) haha.
Nu blir det Alfapet med mamma och lite plugg. Den här gången SKA jag vinna xD hahaha
- - -
Eftersom vi pratade om Ullebergshuset i skolan idag så lägger jag upp några bilder ifrån helgen =)



    

        

Kommentarer
Postat av: Ajjda

Det är INTE en katt!!!

2008-03-06 @ 22:15:52
Postat av: Miffmeister

hmm..nice ställe att knäppa lite bilder på! gamla buildings me like :O en fotosession under lovet kanske? om inte annat får du skicka över en vägbeskrivning så jag kan dra dit själv :P

2008-03-19 @ 23:12:53
URL: http://mikael.sagwhat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback