- Efter regn kom solsken!

Ja då var det redan söndag :O herrejösses va tiden går fort, vart tar den vägen?
Helgen som gått har varit en toppen helg! lite små tråkigt väder har det kanske varit, men ibland är det bara mysigt med regn, speciellt när man kan sitta inne med gott samvete och bara ta det lugnt :P Det gjorde jag och Ida, vi satt inne och spelade Donkey Kong 1. Det var ruggigt kul, men det var mindre kul när vi helt plötsligt hade klarat av hela spelet, bara sådär :O Vi blev båda chockade, men vi har ju 2 Donkey Kong versioner kvar att spela :P

Helgen har även bestått av pluggning :/ men Ekonomi-provet känns inte helt hopplöst ändå. Jag känner att jag har någorlunda kolla. Men det får bli att kolla igenom papprena en extra gång ikväll för säkerhets skull. Just nu har jag precis klistrat på två dekaler på bilen, BLOOOOM står det + lite till haha :D Jag har även en till dekal på gång som ska sitta på fönsterrutan därbak ;D Den får bli att klistra på till veckan =)
Och Ida är och provjobbar på Norrstrands Pizzerian, hoppas det går bra för henne :D
<3
- - - -
   


Kommentarer
Postat av: Ajjda

Fel typsnitt jue:O WTF!!

2008-05-18 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback