- Grillkväll @ Viva La Blom

Ja igår var alla arbetena inlämnade och klara i skolan :O och betygen sätts på Onsdag, så nu börjar skolan verkligen att dra sig mot sitt slut och studenten börjar tåga in :D

Igår var det grillkväll med delar av Matte C folket! Jag, Miffe, Kamp och Sara satt och grillade, samt drack lite öl och tjatade om allt möjligt. Grillningen tycker jag personligen gick bra (jag som grillade haha) xD, en del köttbitar blev  lite väl grillade kanske, men det var gott ändå haha :D Detta med grillning var jättekul och trevligt, så detta ska vi göra om sa vi! Nästa gång ser det ut som att det blir i Molkom.
Vi var också tvugna att göra en klassiker, vi spelade Achtung die Kurve :O Vilka minnen det väckte från när vi stog där i 32:an och spelade på varje rast =)
Senare på kvällen missade Kamp bussen, (eller bussen kom inte alls, om den då inte var 10 min tidig eller nått). Men han gjorde ett nytt försök på halv 12 bussen, och den kom ca 6 minuter för tidigt, men den hann han med iaf. Så jag vet inte hur busschaffisarna kör länsbussarna från grums till karlstad :O

Efter att alla åkt hem och jag hade kollat lite på tven så ringde Ida en sväng ;D Det var najs najs najs!
<3

Men nu ska jag ta mig lite frulle,
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback