- Ett nytt blogg inlägg

Ett nytt blogginlägg ja, de är inte allt för vanliga haha. Det är ca en i månaden om ens det. hmm, det har varit ruggigt dåligt med bloggandet under den senaste tiden. Men nu ska jag försöka ta upp bloggande ännu en gång :D

Whats up now?
tjaa, just nu så pluggas det på universitetet för fulla muggar och det är helt okej faktist. om inte skitkul? jo det lutar nog mer åt skitkul hållet haha. det är jättekul, även fast man längtar tillbaka lite då och då till gymnasiet men.

Whats up today?
Idag har jag varit på universitetet och lyssnat på en Photoshop föreläsning. Det var kul, fast jag hade redan koll på det mesta faktist :P Sedan efter det blev det hemfärd för att göra klart webb uppgiften som ska lämnas in imorgon. Jag satt även och höll tummarna för att grupparbetet skulle gå bra för Ida :D

Whats up tomorrow?
Imorgon blir det en liten sovmorgon för att sedan dra in mot Charlestown för att tvätta bilen och sedan åka upp till universitetet där jag sedan ska vänta in Ida :D Sen efter det blir det att åka och käka nått mumsigt med Ida och ha det bäst! <3
- - -
Vad tycks om min nya layout btw?


Kommentarer
Postat av: Ida

Något naken kanske xD gahaha nån som gillar vitt och grått kanske??^^ Bara för du har sovismorgonis!! Själv ska man ta bussen typ halv åtta :(

2008-09-18 @ 21:08:52
URL: http://ajjdapajjda.blogg.se/
Postat av: Ida

ja trodde det skulle bli bättring här men icke!! :@

2008-09-22 @ 19:18:59
URL: http://ajjdapajjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback